2 Haziran 2021 Çarşamba

 

Erol Çelik 
Cellatlar Kahvesi 

Okuyucu Yorumları

Korkunç bir hayal gücü
Çok fazla karakterin, çok fazla hayatın yaşadığı bir öykü. Keşke devamı olsa...  
idefix.com

Aklım Karıştı
Kitabı okurken, çok daha fazla gerilim bekliyordum ama uykumda cellatlarla er meydanında kılıç salladığımı görünce etkilendiğimi kabul ettim...Bravo.
dr.com.tr

Film Gibi
İnsan cellatların tarafını tutarmı. 
Özellikle Çatal ağayla kahve içmek isterdim. Anlat baba, neler yaşadın diye sormak isterdim.
bkmkitap.com

www.erolcelik.net

#edebiyat #kitapkurdu #book #erolcelikkitap #sanat #kitapayracı #kitapagaci #okudumbitti #dergi #istanbul #turkey #kahve #kitaptavsiyesi #kültür #okuyorum #kitapsever #oku #gerilim #kitap #erolcelik #cellatlarkahvesi #roman #yeni #yenikitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder